Member details

Anti-voetbal-club

Sort by: -Old first- | New first

25 Jun, 09:32
nou nou
je hoort weer leuke dingen op tv....

best leuk dat guusje trainer is van alle verschillende landen nu Rusland....

nou vind ik het vet overdreven dat sommige nederlanders hem nu een land verrader noemt, en hem dreig en kogelbrieven sturen...
waar gaat de wereld heen.....

vind het sneu als hij niet meer normaal naar nederland kan.. als rusland nu bijvoorbeeld gaat winnen

dit is dan wel de anti voetbal hyves.... maar zo is voetbal ook niet leuk als een trainer wordt bedreigd en al die dingen

dan zullen alle buitenlandse spelers ook landverraders zijn :-p haha
25 Jun, 11:10
Ach ja, voetbal draait alleen maar om geweld en dingen slopen.
Dat is 1 van de redenen dat ik een schurft aan voetbal heb.
De gezelligheid van vroeger is er niet meer hoor !
Verpest door supporters !!!!!
Gewoon alle soorten voetbal verbieden, inclusief de speelvelden voor kinderen.
Voetbal is alleen maar leuk en gezellig geweest in de tijd van de zwart/wit tv.

P.s. Russen spelen alleen maar onder invloed van drugs, lekker eerlijk spel he...
4 Aug, 14:40
Ach nee, Michael. Voetbal was vroeger net zo min leuk als nu en is het ook nooit geweest. Kon als kind van mijn pa een asbak naar mijn hoofd krijgen als ik het waagde mijn mond open te doen op zondagavond tijdens ''Sport in beeld'':'-( En als moe met de koffiekopjes rinkelde kreeg zij al een snauw:-( En wat te denken van psychopaten van gymleraren en sadisten van jeugdtrainers ? Als je je een voorstelling kunt maken van sportpark ''de Boekwei'' Dedemsvaart anno 1968 dan weet je hoe de hel eruit ziet.(6) En het ergste is nog dat deze ellendige terreur nu nog steeds gewoon doorgaat, onder het mom van ''sport is LEUK en GEZOND'':-@ . Ja sport is dat ook wel, maar voetbal NIET

Subject Started by  Replies   Last 
Paul :takepicture:
9 4 Aug, 15:03
Marian :kiekeboe:
2 4 Aug, 14:40
$h@dow
12 4 Aug, 13:59
Rene
4 4 Aug, 13:24
Everybody loves Jean :king:
7 4 Aug, 13:09
michel.